Toimitusehdot

Tilaaminen

Asiakkaan on ennen tilauksen tekemistä tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ja yksityisyyssuojatietoihin. Tutustuminen vahvistetaan tilauslomakkeen yhteydessä rastittamalla ao. kohta. Tmi Aniquen verkkokaupassa ei ole minimitilaussummaa. Kaikkiin hintoihin sisältyy arvonlisävero 24 %.

Toimitus

Tuotteet toimitetaan asiakkaalle postitse hänen ilmoittamaansa osoitteeseen ja tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä. Asiakkaalle lähetetään tilauksen saavuttua automaattinen tilausvahvistus. Tarkasta, että kaikki tiedot pitävät paikkansa. Mikäli jossain on puutteellisia tai korjattavia tietoja, ota yhteys Tmi Aniqueen. Jos jostakin syystä tilausvahvistusta ei tule 24 tunnin kuluessa, ota yhteyttä joko soittamalla tai sähköpostitse, niin tutkimme, mistä se johtuu. Tilauksen toimitusaika on yleensä 3 – 5 päivää (ellei tuotekortissa mainita toisin).

Mikäli toimitus jostakin syystä kestää pidempään, ilmoitamme siitä asiakkaalle ja kerromme, miksi näin on.

Toimitustapa on kirjeenä. Hinta on 4€.

Yli 65 €:n tilaukset ilman toimituskuluja Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin. Ilmainen toimitus ei koske kotiinkuljetusta.

*Jos tilaus halutaan toimitettavaksi jollakin muulla tavalla, on siitä sovittava erikseen Tmi Aniquen kanssa tuotetta tilattaessa.

Maksutavat

Anique Lapland verkkokaupan maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Käytössäsi on seuraavat maksutavat:

Verkkopankit
Voit maksaa tilauksesi kaikkien kotimaiset pankkien eli Osuuspankin, Nordean, Sampopankin, Tapiolan, Aktian, Säästöpankkin, S-Pankin, Nooan, Paikallisosuuspankkien, Handelsbankenin tai Ålandsbankenin verkkomaksulla. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Luottokortit
Voit maksaa tilauksesi Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.

PayPal

Voit maksaa ostoksesi turvallisesti PayPal – tilin kautta. Sinun on ensin luotava PayPal-tili, voit tehdä sen tästä. PayPal – tilin liuomista varten tarvitset luottokortin tai pankkitilin. Kun valitset kassalla maksutavaksi PayPalin, ohjataan sinut automaattisesti PayPalin sivulle. Saat maksusta vahvistuksen PayPal sivustolta sekä tilausvahvistuksen verkkokaupastamme.

Paytrail-tili
Paytrail-tili on nopeampi ja turvallisempi tapa maksaa kortilla (debit ja credit). Syötä Paytrail-tiliisi liitetty sähköpostiosoite, ja puhelimeesi lähetetään kertakäyttöinen PIN-koodi, jolla vahvistat maksun. Paytrail hakee automaattisesti maksamiseen tarvittavat tiedot. Ei enää toistuvia osoite- ja maksutietojen syöttämisiä.
Jos sinulla ei ole vielä Paytrail-tiliä, voit luoda sen muutamassa minuutissa osoitteessa my.paytrail.com. Siirry tämän jälkeen takaisin verkkokauppaan jatkamaan ostoksia. Maksukortin tiedot tallentuvat turvallisesti Paytrailin palveluun. Voit kirjautua milloin vain käyttäjätilillesi uudestaan osoitteessa my.paytrail.com ja tutustua ostohistoriaasi sekä hallinnoida käyttäjätietojasi.
Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Mikäli sinulle tulee mieleen kysyttävää, ota rohkeasti yhteyttä Paytrailin asiakaspalveluun puh. +358 207 181830 (ark 8-19) tai [email protected]

Collector Lasku ja Osamaksu

Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka. Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää. Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio)
Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.
Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %.
Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn.
Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 20 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.
Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:
Tarkemman palvelukuvauksen löydät https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-la…
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreement…
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreement…
Luotonantajana toimii Collector Bank AB.

Jousto

Osta tuotteitamme helposti ja turvallisesti myös Jousto Laskulla tai Jousto Osamaksulla. Palvelun tarjoaa kotimainen Jousto maksutapa. Jousto Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4.90 €) ja Jousto Osamaksulla max. 24 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 € ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja osoitteessa www.jousto.com.

Tuotteiden palautus ja vaihtaminen

PALAUTUSEHDOT

Verkkokauppamme asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Palautus on maksuton yhden kerran / tilaus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikelpoinen. Maksuton palautusoikeus ei koske tilaustuotteita (asiakkaan pyynnöstä erikseen tilatut perusvalikoimamme ulkopuoliset tuotteet yms.). Palautettava tuote tulee pakata hyvin, ettei se mene rikki palautuksessa.

Ilmoita palauksesta aina etukäteen asiakaspalveluumme [email protected] tai puh. 040 537 2429.

Palautus tulee tehdä saman toimitustavan kautta kuin tilaus. Postin kautta toimitetut tilaukset voi palauttaa mihin tahansa Postin toimipisteeseen. Palautus tulee tehdä 14 vuorokauden sisällä lähetyksen saapumisesta.

Ilmoituksen tulee sisältää seuraavat tiedot:
Tilaajan nimi
Tilaajan osoite
Tieto palautettavasta tuotteesta/palautettavista tuotteista
Tilaajan IBAN-tilinumero

Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Säilytä aina asiakaspalautuskuitti kunnes olet saanut maksusuorituksen takaisin. Palautuskuitista löytyvän lähetystunnuksen avulla jäljitämme tarvittaessa paketin nopeasti.

Hyväksytyn palautuksen maksusuoritus palautetaan joko Paytrailin kautta tai suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Palautamme maksusuorituksen viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen ja hyväksytyn palautuksen saatuamme.

HUOM! Paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Palautuksesta on ilmoitettava kirjallisesti joko sähköpostilla tai tilausvahvistuksen mukana tulevalla palautuslomakkeella.

Tuotteen vaihtaminen
Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, tulee tehdä uusi tilaus. Vaihdettava tuote palautetaan normaalisti ylläolevan ohjeen mukaan. Uudesta tilauksesta veloitamme aina toimituskulut.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa ja vialliset tuotteet

Mikäli tuote on vioittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana, tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme [email protected] tai puh. 040 537 2429. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Korvaamme virheellisen tuotteen mahdollisuuksien mukaan uudella virheettömällä tuotteella, vaihdamme sen toiseen tuotteeseen tai halutessasi palautamme ostoksen hinnan. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi ilmoitus postin toimipisteeseen noudettaessa pakettia tai kotiinkuljetusta vastaanotettaessa. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).